Veelgestelde vragen vergunningen
Hieronder vindt u de veelgestelde vragen over het E-loket, Key2Park en andere parkeerzaken.
Tip! Bekijk eerst onderstaande animatie voor meer uitleg.
Wat verandert er voor u per 1 november 2018?
Met ingang van 1 november 2018 is er een E-loket, een veilig, digitaal loket waarin u vanuit huis al uw parkeerzaken regelt. Ook de verlenging van uw bewonersvergunning betaalt u voortaan in het E-loket via de internetkassa. Het E-loket vindt u op de Homepage van deze website. U logt in met uw DigiD.
In het E-loket kunt u gemakkelijk online:
- het kenteken op uw vergunning wijzigen;
- direct bekijken voor welke andere vergunningen u in aanmerking komt;
- een nieuwe vergunning aanvragen en betalen via iDEAL;
- de jaarlijkse verlenging van uw vergunning betalen (hierover wordt u in februari 2019 apart geïnformeerd);
- uw vergunning beëindigen;
- uw contactgegevens wijzigen.
Voor uw bezoek is er per 1 november een nieuwe bezoekersregeling, die u in het E-loket aanvraagt en waarmee u met gebruik van een bijbehorende app uw bezoek aan- en afmeldt.
Veelgestelde E-loket en Key2Park:
- Ik heb nog een oude bezoekersregeling, wat moet ik doen?
- Hoe kom ik in het E-loket?
- Hoe valideer ik mijn e-mail adres?
- Wat is Key2Park?
- Hoe gebruik ik Key2Park?
- Hoe kom ik aan de Key2Park app?
- Inloggegevens voor Key2Park opslaan in telefoon of tablet
- Hoe vraag ik een bedrijfs- of vrachtwagenvergunning aan?
- Hoe vraag ik een digitale bezoekersregeling aan?
- Hoe waardeer ik mijn saldo op?
- Hoe meld ik bezoek aan en af?
- Hoe zet ik een kenteken in de favorieten?
- Hoe wijzig ik mijn wachtwoord in Key2Park?
- Waarvoor is het prullenbakje in Key2Park?
- Foutmelding in Key2Park
Veelgestelde algemene vragen:
- Wat gebeurt er met mijn saldo en parkeerhistorie uit de oude bezoekersregeling?
- Hoe wijzig ik mijn kenteken?
- Hulp nodig bij de aanvraag