Hoe vraag ik een digitale bezoekersregeling aan

Als u op 1 november nog niet in het bezit was van een digitale bezoekersregeling, dan vraagt u de nieuwe bezoekersregeling aan via het E-loket met uw DigiD. 

  1. Ga naar het E-loket en log hier in met uw DigiD;
  2. In het E-loket, gaat u naar 'Nieuwe Parkeervergunningen';
  3. Klik op 'Bezoekersregeling' en vervolgens op de button 'aanvragen';
  4. Vink het vakje 'de aanvrager verklaart ......'aan. Hierna verschijnt de button 'aanvragen'. U bevestigt de aanvraag door op de button 'bevestigen' te klikken;
  5. U ontvangt twee e-mailberichten op het door u opgegeven e-mailadres. Het eerste e-mailbericht bevat de toewijzingsbrief en het tweede e-mailbericht een link waarmee u de bezoekersregeling kunt koppelen aan Key2Park; 
  6. U klikt op de blauwe link in het e-mailbericht, waarna u de laatste stap doorloopt om uw product te koppelen aan Key2Park.
  7. U krijgt een scherm met het Key2Park logo en drukt hier op 'JA' om uw bezoekersregeling te koppelen.
  8. Er volgt een inlogscherm. Hierin logt u in met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
  9. Onder het kopje 'start of plan een nieuwe actie' staat uw gekoppelde product. 

Meer uitleg nodig? 
Klik hier voor instructies met afbeeldingen waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe u een digitale bezoekersregeling aanvraagt.