Omdat parkeren een vak is

Vergunningen

Veelgestelde vragen vergunningen

Hieronder vindt u de veelgestelde vragen over het E-loket, Key2Park en andere parkeerzaken.

Tip! Bekijk eerst onderstaande animatie voor meer uitleg.

 

 

Wat verandert er voor u per 1 november 2018?

Met ingang van 1 november 2018 is er een E-loket, een veilig, digitaal loket waarin u vanuit huis al uw parkeerzaken regelt. Ook de verlenging van uw bewonersvergunning betaalt u voortaan in het E-loket via de internetkassa. Het E-loket vindt u op de Homepage van deze website. U logt in met uw DigiD.

In het E-loket kunt u gemakkelijk online:

-  het kenteken op uw vergunning wijzigen;
-  direct bekijken voor welke andere vergunningen u in aanmerking komt;
-  een nieuwe vergunning aanvragen en betalen via iDEAL;
-  de jaarlijkse verlenging van uw vergunning betalen (hierover wordt u in februari 2019 apart geïnformeerd);
-  uw vergunning beëindigen;
-  uw contactgegevens wijzigen.

Voor uw bezoek is er per 1 november een nieuwe bezoekersregeling, die u in het E-loket aanvraagt en waarmee u met gebruik van een bijbehorende app uw bezoek aan- en afmeldt. 

Veelgestelde E-loket en Key2Park:

Veelgestelde algemene vragen: